مدیر عامل شهرک های صنعتی اردبیل:

مشکلات زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل مرتفع می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مشکلات زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل با تامین اعتبار مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در دیدار با دادستان اردبیل گفت: با تخصیص اعتبارات لازم، مشکلات مربوط به تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل مرتفع می‌شود.

او مشکلات موجود در زیرساخت شهرک صنعتی اردبیل را فرسودگی تاسیسات و مستحدثات آن و همچنین کمبود منابع و اعتبارات در سنوات گذشته دانست و افزود: با توجه به دستور ویژه استاندار و در سلسله بازدید‌های اخیر از شهرک صنعتی اردبیل، اعتبارات لازم از سوی استانداری برای ترمیم و اصلاح آسفالت معابر و خیابان‌های این شهرک در سال جاری در نظر گرفته شده که امید است با تخصیص آن مشکلات موجود در این شهرک کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با انجام مبادله موافقت نامه تخصیص اعتبار مورد نیاز در سال ۹۹، شاهد اصلاح و مرمت بخش‌هایی از معابر و خیابان‌های این شهرک خواهیم بود.

اهلی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را بزرگترین شهرک صنعتی و قطب سرمایه گذاری در استان اردبیل برشمرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه فی مآبین استانداری، بنیاد مسکن و شرکت شهرک‌های صنعتی، اصلاح و ترمیم خیابان اصلی این شهرک با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده که با پایان این پروژه، روند رفت و آمد واحد‌های صنعتی در آن تسهیل خواهد شد.

دادستان اردبیل نیز ضمن بیان اهمیت ارتقاء کیفی زیرساخت‌های لازم در شهرک صنعتی اردبیل، بر لزوم توجه به وضعیت معابر و خیابان‌های شهرک و اصلاح و مرمت آن تاکید کرد.

سید عبدالله طباطبایی ادامه داد: بستر‌های لازم برای سرمایه گذاران بایستی به نحوی فراهم شود که واحد‌های تولیدی با کمترین دغدغه مشغول به فعالیت شوند که در این خصوص ما مکلف به حمایت همه جانبه از رونق تولید و صنعت در شهرک‌های صنعتی استان هستیم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

او در ادامه ضمن اشاره به قانون تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی گفت: بر مبنای این قانون موظف به برگزاری انتخابات در شهرک‌های صنعتی هستیم که بر این اساس با انجام انتخابات در شهرک صنعتی اردبیل، این شهرک به شرکت خدماتی متشکل از صاحبان صنایع مستقر در همان شهرک واگذار شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.