فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ۱۳ هزار بسته معیشتی در گام آخر رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در حاشیه جلسه قرارگاه رزمایش کمک مؤمنانه گفت: گام آخر رزمایش کمک مؤمنانه در استان اردبیل روز سوم خرداد همزمان با آزادسازی خرمشهر برگزار و ۱۳ هزار بسته معیشتی باقی‌مانده بین جامعه هدف شناسایی شده در شهرستان اردبیل با حفظ شأن و شخصیت افراد نیازمند توزیع می‌شود.

او از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در گام آخر مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در استان اردبیل افزود: با توزیع ۶۵ هزار بسته مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در استان اردبیل به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به جمع‌آوری ۲۲۰ میلیارد ریال کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: در گام‌های پیشین مرحله اول این رزمایش، نزدیک به ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و جامعه هدف شناسایی شده در استان اردبیل توزیع شده است.

سردار بابازاده با اشاره به حماسه سوم خرداد، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است و این پیروزی را مرهون عنایت الهی و خون شهدای گرانقدر از جمله شهدایی از استان اردبیل هستیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.