تشریح ویژه برنامه‌های شبکه آبادان در سالروز فتح خرمشهر

صداو سیمای مرکز آبادان در سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه برنامه‌های مختلفی را تهیه و تولید می‌کند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ناصر بهرام مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان گفت: «خرم شهر» عنوان ویژه برنامه سیمای مرکز آبادان در روز‌های دوم و سوم خرداد است که از ابتدای صبح تا شامگاه ارتباط‌های مختلفی را با شبکه‌های استانی، سراسری و بین المللی از محل باغ موزه دفاع مقدس و مسجد جامع خرمشهر برقرار کرده و با مدافعان و فاتحان خرمشهر به گفت و گو می‌نشیند.

او افزود: برنامه چالشی تلویزیونی «تا خرمشهر» نیز با حضور مسوولان فعلی و سابق این شهر و کارشناسان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به آسیب شناسی عدم توسعه یافتگی و موانع پیشرفت خرمشهر در زمینه‌های مختلف می‌پردازد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان همچنین گفت: تولید مستند‌های «شش طبقه» با موضوع محرومیت زدایی، «درقلب شهر» با نگاهی به مشکلات بعد از جنگ تحمیلی و ظرفیت‌های گردشگری خرمشهر و همچنین مستند ویژه سردار بزرگ اسلام شهید محمد علی جهان آرا از دیگر تولیدات سیمای مرکز آبادان در این ایام است.

بهرام تصریح کرد: رادیو آبادان هم در این روز با برنامه صبحگاهی «شهر خورشید» از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، جشن سالروز فتح خرمشهر را برپا می‌کند و مهمان شبکه‌های دیگر استان‌ها در این ساعت خواهد بود.

او گفت: در حوزه صدا هم ۱۰ مستند کوتاه و بلند در این ایام تولید می‌شود که در این مستند‌ها علاوه بر روایت حماسه سازی‌های مدافعان و فاتحان خرمشهر سعی شده مشکلات و توسعه نیافتگی این شهر بعد از دفاع مقدس، از طریق صدای مرکز آبادان رساتر گزارش و روایت گردد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان تصریح کرد: واحد موسیقی صدا وسیمای مرکز آبادان هم، نماهنگ «خرمشهر‌ها در پیش است» که برگرفته از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «خرمشهر‌ها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است» را تولید کرده است.

بهرام افزود:این نماهنگ با شعری از سید حمید رضا حسینی، خوانندگی و آهنگسازی بهروز بهراد، کارگردانی محسن زندی و تهیه کنندگی محدثه گنجی و با تاثی از فرمایش رهبرمعظم انقلاب و نگاه ویژه به کار، جهش تولید و جوانان تولید شده است.

او بیان کرد: نماهنگ «مدیونتم» با مضمونی از حضور فاتحان و مدافعان خرمشهر در جبهه‌ای دیگر یعنی کمک و مواسات به مردم در معاونت فضای مجازی شبکه آبادان تولید شده است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز آبادان اضافه کرد: خواننده این اثر بهزاد سلیمی، شاعر، سحرنصیری و تهیه کننده وکارگردان نیز علی شهابی نژاد می‌باشد.

بهرام در رابطه با تولیدات واحد خبر شبکه آبادان هم گفت: این واحد نیز ۴ گزارش خبری با عنوان‌های «اهمیت فتح خرمشهر برای ایران، تبیین جان فشانی‌های مردم خرمشهر و ملت ایران در دفاع از میهن، نقش بانوان در دفاع مقدس و تبیین رشادت‌های یک خانواده خرمشهری با ۹ رزمنده و جانباز» را تولید و برای پخش از شبکه‌های سراسری آماده کرده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.