ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان اعلام کرد:با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال نماز عید فطر تنها در مسجدها اقامه و معابر منتهی به آرامستان‌ها نیز مسدود می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا کاشان امروز با صدور اطلاعیه‌ای در مورد تمهیدات مقابله با شیوع این بیماری همزمان با مناسبت عید سعید فطر اعلام کرده است: با عنایت به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال نماز عید فطر تنها در مسجد‌ها اقامه و معابر منتهی به آرامستان‌ها نیز مسدود می‌شود.

این اطلاعیه تشریح کرده است: طرح ممنوعیت تردد در روز عید اجرا خواهد شد و بدیهی است وسایل نقلیه‌ای که به توقف یا پارک در محدوده‌های اجرای طرح اقدام کنند، از سوی پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

همچنین با قدردانی از همکاری شهروندان در رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی، در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای این مصوبه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا، نماز عید فطر امسال در مکان‌هایی که امکان تجمع زیاد است از جمله مصلی بقیه الله الاعظم (عج) و دیگر مصلی‌های شهرستان نیز برگزار نمی‌شود.

این اطلاعیه با توصیه به نمازگزاران برای رعایت بهداشت و استفاده از مهر، ماسک و دستکش شخصی تاکید کرده است: برگزاری نماز عید سعید فطر در مسجد‌های محلی کاشان نیز منوط به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.