مدیر کل بهزیستی مازندران از استقرار ۵۸۲ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران در جلسه‌ای که با حضور معاونین و بصورت وب کنفرانس با مدیران ادارات بهزیستی شهرستان‌ها برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: بهزیستی مازندران همچون سال‌های گذشته در راستای اهداف محرومیت زدایی و حمایتی خود، همراه با دیگر نهاد‌ها و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده جمع‌آوری زکات فطریه برای حمایت از گروه‌های هدف است.

او با بیان اینکه با توجه به بحران کرونا پرداخت پول نقد برای زکات فطریه با استقبال هم استانی‌ها مواجه نخواهیم بود افزود: بر همین اساس تمهیداتی اندیشیده شده تا امکان دریافت الکترونیک وجوه فطریه نیز وجود داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ نزد بانک مرکزی به نام هدایای خاص سازمان بهزیستی، شماره گیری *۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۱# و یا از طریق شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ کمک‌های نقدی خود را ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: ضرورت حمایت همگانی از فعالیت‌های بهزیستی در مقابله با کرونا

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به استقرار ۵۸۲ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در سراسر استان گفت: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه توسط ادارات بهزیستی سراسر استان و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی مازندران ملزم به استفاده از لوگوی واحد هستند که در سراسر کشور بصورت هماهنگ انجام خواهد شد.

دکتر گوهردهی با تاکید بر توزیع مبالغ جمع آوری شده در کوتاهترین زمان ممکن در میان نیازمندان افزود: لیستی از واجدین شرایط حوزه‌های اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری اماده شود تا توزیع مبالغ جمع آوری شده بدون فوت وقت صورت گیرد.

او افزود: مراکز بهزیستی استان در روز عید و روز‌های بعد از عید آماده دریافت مبالغ فطریه و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.
انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار