حناچی درباره فعالیت نوازندگان خیابانی در معابر پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران که مهمان شبکه شهر بود در پاسخ به این سوال که شهرداری تهران چرا از موسیقی خیابانی حمایت نمی کند؟ گفت: انتقادهایی که در زمینه فعالیت خیابانی گروه های موسیقی مطرح می شود به اعتقاد من درست است و باید گفت تا به امروز برای موسیقی خیابانی چارچوبی تعیین نشده است.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که برای فعالیت نوازندگان به شکل خیابانی هیچ مصوبه ای وجود ندارد؛ گفت: به دلیل نبودن هیچ مصوبه ای در زمینه فعالیت خیابانی هنرمندان نمی‌توان گفت که چه افراد و گروه هایی می توانند در این مجموعه جای داشته باشند و فعالیت کنند.

حناچی ادامه داد: همکاران من که در نواحی شهرداری تهران فعالیت می‌کنند اگر شیوه نامه ای برای آنها در زمینه موسیقی خیابانی صادر نشده باشد با سد معبر برخورد می کنند و به اعتقاد من ایراد در این زمینه وارد است و باید به سمتی حرکت کنیم تا سازمان های متولی در مدیریت شهری برای تعیین چهارچوب مشخص جهت کنترل کردن و شکل دادن به فعالیت گروه ها و کیفیت بخشی فعالیت در این زمینه مأمور شوند.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که فعالیت نوازندگان باید به گونه‌ای باشد که بر اساس مصوبه به سمت کیفیت بخشی حرکت کند، گفت: گروه های موسیقی خیابانی جزء جاذبه های شهر هستند اما فعالیت آنها باید در چارچوب قانون باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.