همبستگی مردم نقشه استکبار و حامیانش را برهم می‌زند

امام جمعه خرم آباد گفت: همبستگی مردم نقشه استکبار و حامیانش را برهم می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه دراستان در بیانیه‌ای روز جهانی قدس را گرامی داشت.

در بخشی از این بیانیه آمده است روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان و روز اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسأله قدس شریف است روزی که همبستگی مؤمنانه مردم با آرمان فلسطین طرح‌ها و نقشه‌های استکبار و حامیانش را برهم می‌زند.

اگر چه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به شیوع کرونا به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و مردم انقلابی ایران و آزادگان جهان بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سرمی دهند تا تکلیف اسلامی و انسانی خود که منجر به تقویت احساس اقتدار حق طلبی و آزادیخواهی درمقابل استکبار و استعمار می‌شود را در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به انجام رسانند.

مردم ولایتمدار لرستان همگام با هموطنان خود ضمن اعلام بیعت با آرمان‌های امام راحل که فرمودند: «قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری و اطاعت از فرامین و توصیه‌های معظم له که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال ایراد خواهند فرمود سهم خود را در این روز سرنوشت ساز ادا کرده و تنفر خود را از نظام سلطه و اشغالگری و دفاع از قدس شریف به جا می‌آورند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی امام جمعه خرم آباد و نماینده، ولی فقیه در لرستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.