مدیر عامل همراه اول با درخواست پرویز پرستویی مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن روستای مادری‌اش موافقت کرد.

با درخواست پرویز پرستویی از همراه اول موافقت شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون، در برنامه‌ای مربوط که به اپراتور همراه اول مربوط بود، حضور پیدا کرد. در قسمتی از این برنامه آماری از روستاهای جدید تحت پوشش اینترنت اعلام شد و پس از آن پرویز پرستویی از اپراتور همراه اول درخواست کرد تا روستای محل تولد او که چارلی نام دارد نیز تحت پوشش این اپراتور قرار گیرد.

به تازگی همراه اول اعلام کرده است که مدیرعامل این شرکت از درخواست پرویز پرستویی استقبال کرده و دستور پیاده‌سازی اینترنت پرسرعت موبایل را در روستای «چارلی» داده است. در ادامه ویدئویی از بخشی از برنامه همراه اول را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد کاظمی
۲۱:۴۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
با سلام و احترام، اگر میسر است مشکل اینترنت روستای هوره از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک را هم مرتفع نمایید. باور کنید به خاطر این مشکل به ندرت می توانیم به دیدار بستگانمان به روستا برویم و آنجا بمانیم، حتی با توجه به مشکلات کرونا برای کوچکترین نقل و انتقال مالی باید باطی کردن مسافت 15 کیلومتری به شهر باغملک برویم و کارهای اینترنتیمان را انجام دهیم.
خواهش می کنیم صدای ما را به گوش مسئولین هنراه اول برسانید .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
بابا اونجا که تحت پوشش است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
حتما باید درخواست دهنده بازیگر باشه تا درخواست انجام بشه. چرا علی رغم درخواست های زیاد روستای تبادکان (مشهد) تحت پوشش قرار نگرفته
آخرین اخبار