از امیرحسین عرب، نوجوان ورزشکار سیرجانی که در مخالفت با رژیم صهیونیستی، ضمن چشم پوشی از مدال طلای مسابقات بین المللی، مقابل حریف اسرائیلی به میدان نرفت، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با روز جهانی قدس و به همت باشگاه فرهنگی ـ ورزشی گل گهر و اداره ورزش و جوانان سیرجان از امیرحسین عرب نوجوان ورزشکار سیرجانی که در مخالفت با رژیم صهیونیستی از مدال طلای مسابقات بین المللی چشم پوشی کرد و مقابل حریف اسرائیلی به میدان نرفت، تجلیل شد.

تقدیر از ورزشکار استکبار ستیز سیرجانی در روز قدس

بدین ترتیب، امام جمعه سیرجان به اتفاق فرمانده سپاه، رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیرعامل و معاون فرهنگی باشگاه گل گهر سیرجان با حضور در منزل امیرحسین عرب، ورزشکار سیرجانی که در فینال مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته کاپ اروپا در کشور بلغارستان حاصر به رویارویی با حریفی از رژیم اشغالگر قدس نشد، از این قهرمان تقدیر کردند.

تقدیر از ورزشکار استکبار ستیز سیرجانی در روز قدساین ورزشکار سیرجانی پس از شکست دادن حریفانی از روسیه، بلغارستان و ترکیه به فینال راه پیدا کرد که در فینال مقابل حریف اسرائیلی حاضر نشد و به مدال نقره بسنده کرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اخبار ورزشی ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار