مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: آزادی و فتح خرمشهر، خط بطلانی بر باور‌های غلط دشمنان نظام بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: دشمنان توانمندی‌های ایران اسلامی را در جنگ تحملی باور نداشتند، اما آزادسازی خرمشهر ضرب شصت و خط بطلانی بر باور‌های آنان بود.

او افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر در تاریخ ثبت شد تا درسی باشد برای دشمنان این نظام و بدانند مردم ایران ملتی هستندکه پای آرمان‌های خود ایستاده و از هیچ تهدیدی نترسیده‌اند.

حجت الاسلام مهرابی تصریح کرد: در این عملیات نیرو‌های نظامی سپاه، ارتش و بسیج تنها خرمشهر را آزاد نکردند بلکه در این میان روحیه خود باوری در مردم تقویت پیدا کرد و توان نیرو‌های مسلح ما بر رخ دیگران کشیده شد.

او، دستاورد‌های جدید ملت را ثمره خودباوری مردم دانست و افزود: اینکه ملتی بتواند تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کند یک عزت و افتخار بزرگ برای آن ملت است. البته این‌ها بدون رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و ترسیم نقشه راه آینده کشور توسط ایشان بدست نمی‌آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید از سوی رهبری را بخشی از نقشه راه انقلاب دانست و ادامه داد: با توجه به فضای کنونی جامعه و رعایت دستورالعمل بهداشتی، روحانیون باید در فضای مجازی در تبیین این پیام برای عموم مردم، خصوصا بخش‌های تولیدکننده، توانمند و جدی عمل کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار