مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری آمادگی لازم برای جمع‏ آوری وجوهات فطریه مردم خداجوی استان را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراکز بهزیستی استان آمادگی لازم برای جمع‏ آوری وجوهات فطریه مردم خداجوی استان را در روز عید فطر دارد گفت: سازمان بهزیستی بر اساس فتوای مراجع عظام می‏تواند وجوهات فطریه را جمع‏ آوری کند.

او افزود: ادارات، مجتمع‌ها و مؤسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه مردم مؤمن و روزه دار استان در روز عید سعید فطر تمهیدات لازم را انجام داده اند.

محمدی از مردم استان خواست: تا زکات فطریه خود را جهت حمایت از کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های نیازمند و معلولان بی‌بضاعت در اختیار بهزیستی قرار داده تا این اداره کل در کمترین زمان ممکن نسبت به توزیع آن بین جامعه هدف مورد نیاز اقدام کند.
او ادامه داد: در سطح استان ۵۹ مؤسسه خیریه از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند که به عنوان بازوان فعال در کنار بهزیستی و با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه مردم تلاش خواهند کرد.

او گفت: مردم این استان پارسال دو میلیارد ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت کردند که این مبلغ در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

محمدی افزود: علاوه بر ادارات، مجتمع‌های بهزیستی و مؤسسات خیریه، شماره حساب ۴۱۶۹۰۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ به نام هدایای خاص بهزیستی نزد بانک مرکزی برای واریز زکات فطریه مردم روزه‌دار استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار