فرآیند ثبت نام دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد ثبت نام دانش آموزان، از آغاز فرایند ثبت نام دانش آموزان استان جهت سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

او گفت: در این نشست دستورالعمل‌های مربوط به ثبت نام دانش آموزان دوره پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه‌ای و کاردانش، استعداد‌های درخشان و مدارس شاهد به تصویب رسید و بر اساس مصوبات این ستاد، ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از دهم خرداد ۹۹ آغاز خواهد شد.

قائدامینی افزود: ثبت نام دانش آموزان به دو صورت حضوری و غیرحضوری (از طریق سایت‌های الکترونیکی) امکانپذیر خواهد بود و آدرس آن‌ها از طریق شهرستان‌ها و مناطق به اولیای محترم دانش آموزان اعلام می‌شود.

او به خانواده‌ها توصیه کرد: به دلیل وجود بیماری کرونا، حتی الامکان فرآیند ثبت نام دانش آموزان خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت‌های ویژه ثبت نام دانش آموزان پیگیری نمایند و از مراجعه حضوری به مدارس تا حد امکان خودداری نمایند.

قائدامینی در پایان اعلام کرد: برای ثبت نام دانش آموزان به صورت حضوری، مدارس بر اساس حرف اول نام خانوادگی دانش آموزان اقدام خواهند کرد و برنامه حضور اولیا و بررسی مدارک تحصیلی ویژه ثبت نام به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مدارس اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار