مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز پرداخت بیمه بیکاری کرونا در استان گفت: ۷۶۰۰ نفر در استان مشمول این بیمه بیکاری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حسن عزیزی  با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب‌دیده از شیوع کرونا اظهار داشت: ۶۹۹۵ نفر در مرحله نخست برای اسفند ۹۸ شناسایی شدند و به‌تدریج برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.

او عنوان کرد: این افراد باید بین چند بانک عامل یک مورد را انتخاب و شماره حساب را اعلام کنند و اکنون پرداختی برای اسفند ۹۸ در حال انجام است.

عزیزی با اشاره به اینکه به محض اتمام این فرایند پرداخت تسهیلات برای فروردین هم ادامه پیدا می‌کند گفت: برخی از مخاطبان مربوط به بیمه بیکاری شرایط عادی هستند که به طور مجزا برای آن‌ها پیامک ارسال شده است.

او با بیان اینکه از ۱۲ هزار و ۷۶۰ نفر ثبت‌نام شده در سامانه بیمه بیکاری ۷۶۰۰ نفر از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند گفت: لیست این افراد مرحله به مرحله به سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود و از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند سایر افرادی که که در رسته‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا هستند، اما مشمول بیمه بیکاری نمی‌شوند از تسهیلات معیشتی دولت به صورت متمرکز استفاده می‌کنند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیژن پردل
۲۰:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۹۹
اینجانب شرایط استفاده ازبیمه بیکاری کرونا دارم وبرابر قانون کار وتامین اجتماعی ازاسفدماه ۹۸ بیکارشدم وثبت نام اولیه واراعه شماره حساب وشبا جهت استفاده بیمه بیکاری ارسال کردم ولی متاسفانه هنوز وجهی بابت بیمه کرونا دریافت نکردم ازاستان کرمانشاه خواهشمندم دراین خصوص اقدام لازم صورت گیرد باتشکر