تحویل ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد نوساز به سیلزدگان لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد در مناطق سیلزده استان احداث و به مردم تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد در مناطق سیلزده استان احداث و به مردم تحویل شده است.

مسعود رضایی افزود: در مجموع احداث تمامی ۱۲هزار و ۷۰۰واحد مسکونی مناطق سیلزده آغاز شده و تاکنون ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحدآرماتوربندی و بتن فونداسیون، ۱۱هزار و ۶۰۰ واحداجرای اسکلت، ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد اجرای دیوارچینی و سقف انجام و ۱۰ هزار و ۳۰۰ واحد تکمیل شده است.

او با اشاره به معرفی بیش از ۵۱ هزار واحد مسکونی به بانک افزود: ۸۰ هزار و۳۰۰ تن سیمان رایگان جهت احداث واحد‌های سیلزده درلرستان توزیع شده و تعداد اندک واحد‌های باقی مانده نیز بامشارکت مردم به زودی تکمیل خواهد شد.

او  با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۷۰میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیلزده لرستان پرداخت شده تصریح کرد: ۱۰۳هکتار زمین برای جابجایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی سیلزده واقع درحریم و بستر رودخانه‌های استان خریداری شده است.

رضایی گفت: تعمیر تمامی ۲۰ هزار واحد سیلزده استان به اتمام رسیده و پیش بینی برای تحویل تمامی واحد‌های احداثی در ابتدای سالجاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیم و شدیدی بر روند بازسازی گذاشته و این امر محقق نشد. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار