یک منبع آگاه پاسخ داد؛

علت تغییر طعم و مزه آب شرب خوزستان چیست؟

روستاییان بخش غیزانیه خوزستان در فصل تابستان با مشکل تامین آب شرب مواجه می‌شوند.

یک منبع آگاه در وزارت نیرو در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکل آب شرب غیزانیه خوزستان گفت: مشکل آب شرب این منطقه خطوط آب بوده که با تلاش نیرو‌های آب و فاضلاب این مشکل برطرف خواهد شد.

او ادامه داد: تصفیه خانه شبیان یکی از بخش‌های آب رسانی غیزانیه است که متاسفانه مشکلاتی پیدا کرده است و به همین دلیل ساکنان این منطقه برای تامین آب شرب به دردسر افتاده‌اند.

این منبع آگاه اضافه کرد: در حال حاضر در منطقه غیزانیه خوزستان عملیات برای بازسازی و نوسازی ظرفیت آب شرب این منطقه در حال اجراست و همچنین تعمیرات اساسی پمپ‌های خروجی، نصب پمپ‌های شناور و انتقال و وصل خط جدید طرح آبرسانی غیزانیه در حال انجام است.

او در پایان بیان کرد: در حال حاضر آبرسانی به این منطقه از طریق تانکر آب صورت می‌گیرد و امیدواریم این مشکل حداکثر ظرف دو الی سه هفته آینده با بهره‌برداری از خط جدید طرح آبرسانی برطرف شود.

گفتنی است، به دلیل عدم وجود منابع آب سطحی در منطقه، روستاییان بخش غیزانیه در دوره تابستان با مشکل تامین آب شرب  مواجه می‌شوند. در حال حاضر راهکار فوری و کوتاه مدت برای تامین آب شرب اهالی منطقه آبرسانی به وسیله تانکر‌های سیار است که این موضوع تا حد زیادی تنش‌های منطقه را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار