مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی قم از داوری ۲۱۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ققنوس قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، محمد عموعبدللهی،مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی قم گفت: ۲۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره  ققنوس قم ارسال شده  که این آثار از سوی هیئت داوران در حال بررسی است.

او افزود: این جشنواره فرهنگی دانشجویی قرار بود در اواخر پارسال برگزار شود که با حمله بیولوژیکی و شیوع ویروس منحوس کرونا زمان بررسی و اعلام نتایج به تعویق افتاد.

عمو عبدللهی ضمن ابراز خشنودی از کیفیت آثار ارسال شده، اظهار کرد: در دومین مرحله این جشنواره ۲۱۰ آثار در ۶ بخش به دبیرخانه ارسال شده است که هم اکنون از سوی هیئت داوران در حال بررسی است.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان قم افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و برگزار نشدن مراسم اختتامیه در عید فطر، نتایج آثار برگزیده در زمانی دیگر اعلام و از هنرمندان دانشجو تجلیل می شود.

او در پایان به اهمیت هنر در فضای حقیقی و مجازی پرداخت و گفت: یکی از ابزار‌های که می‌شود در برابر هجمه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان ایستاد، زبان هنر است، چراکه هنر با تاثیرگذاری بالایی که در انسان‌ها با سلایق و گرایش‌های مختلف دارد، می‌تواند با انعکاس حقایق، توطئه‌های دشمنان را خنثی و جامعه را به سمت آرامش و ثبات برساند.

منبع:بسیج

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار