آموزش و پرورش فومن میزبان بیش ازهزار دانش آموز کلاس اولی

مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ میزبان حدود هزار و ۱۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدائی هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاضل فاضل نیای فومنی مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: ثبت نام دانش آموزان بدو ورود به دبستان از یکم خرداد ماه آغاز و تا پایان مرداد ۹۹ ادامه دارد و پیش بینی می‌شود بیش از هزار و ۱۰۰ دانش آموز پایه اول در مدارس سراسر شهرستان ثبت نام کنند.

او با اشاره به سند تحول بنیادین افزود: برنامه ریزی وتمهید مقدمات برای پوشش کامل دوره آموزش عمومی و برخورداری دانش آموزان از کیفیت مناسب آموزشی از اولویت‌های مهم و اساسی آموزش و پرورش شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن گفت: تعداد دانش آموزان پایه اول در سال تحصیلی جاری یک هزار و ۲۰ نفر می‌باشد که پوشش صددرصدی دانش آموزان در دوره ابتدایی از سیاست‌های آموزش و پرورش است.

فاضل فاضل نیای فومنی گفت: توسعه عدالت آموزش از طریق افزایش فرصت‌های برابر و نیز ارتقاء پوشش آموزشی بخشی ازسیاست‌ها و برنامه‌های آموزش شهرستان است.

او با تاکید براینکه آموزش ابتدایی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: توجه به آموزش و تربیت مطلوب و اثربخش در دوره ابتدایی بسیار ضروری است و آموزگاران کلاس اول، معماران خشت اول تعلیم وتربیت هستند.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.