تحریم ناجا اقدامی تکراری و بی‌اثر است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحریم ناجا از سوی آمریکا اقدامی تکراری و بی‌اثر است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، گفت: این امر نشان دهنده کارآمدی نیروی انتظامی است که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.

او به اقتدار پلیس در برخورد با جرایم سایبری در فضای مجازی اشاره و افزود: تحریم آمریکا یک اقدام تکراری و بی‌اثر است؛ رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد که فرصت‌های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تحریم نهاد‌های نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد، گفت: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی با هدف کاهش امنیت، نهاد‌های انقلابی، نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه تن‌ها منجر به کاهش امنیت نشد، بلکه موجب انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

او با بیان اینکه پلیس همواره از انتظارات به حق مردم دفاع کرده، افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.

او امنیت را یکی از دستاورد‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: این دستاورد مهم با تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره‌های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیرو‌های نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.