مهم‌ترین حوادث امروز (هفت خرداد ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر امین زمانی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در بجستان ۶ مصدوم به جا گذاشت.

او افزود: مصدومان این حادثه که در کیلومتر هشت جاده بجستان به فیض آباد رخ داد، به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.

 

هشت کشته و مصدوم در تصادف وانت پیکان با پراید

 

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخورد خودرو وانت پیکان با پراید در اطراف مشهد ۲ کشته و ۶ مصدوم به جا گذاشت.

او با بیان اینکه  این حادثه سه‌شنبه شب در منطقه پنجتن و ۲۰ کیلومتری مشهد رخ داد، افزود: برای امداد رسانی این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۲ نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد و ۶ نفر به بیمارستان شهید کامیاب این شهر انتقال یافتند که ۲ نفر از آنان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

 

مهار آتش سوزی پارک جنگلی سبزوار

 

عباسعلی کیانی فرد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: آتش سوزی بخش‌هایی از پارک جنگلی شهید فرومندی این شهرستان با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

 او افزود: این پارک جنگلی با مساحت بیش از ۱۵۰ هکتار در کیلومتر ۱۵ جاده سبزوار به شاهرود مکان مناسبی برای توقف و استراحت زائران و مسافران است.

 رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های خوب امسال، افزایش پوشش گیاهی و نیز افزایش دمای هوا در فصل تابستان احتمال وقوع حریق در تاغزار‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی وجود دارد که پیشگیری از آن مراقب بیشتر شهروندان را می‌طلبد.

کیانی فرد بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی فعال است تا مردم در صورت مشاهده حریق یا هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی موضوع را از طریق این سامانه اطلاع دهند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار