الله وردیان گفت: برای حفظ آمادگی جسمانی گاهی به کوهنوردی می‌روم و تمرینات هوازی انجام می‌دهم.

////الله وردیان:کرونا مانع از تمریناتم در خلع اردو‌های قایقرانی نشدمیلاد الله وردیان عضو تیم ملی قایقرانی در بخش روئینگ در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ۴ سال است که عضو تیم ملی قایقرانی هستم. محسن شادی، افشار حیدری و عاقل حبیبیان از جمله مدال آوران رشته قایقرانی و از همشهریان من در نقده هستند که مشوق‌های من برای ورود به این رشته بودند.

او افزود: سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به ۲ مسابقه جوانان آسیا به ترتیب در سنگاپور و کره اعزام شدم. در مسابقات سال ۲۰۱۷ به ۲ مدال طلا و برنز دست یافتم. در سال ۲۰۱۸ نیز در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کره یک مدال طلا کسب کردم. در سال ۲۰۱۹ نیز در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در بخش روئینگ چهار نفره، یک مدال برنز را از آن خودم کردم.

الله وردیان ادامه داد: خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌کردم که به دلیل شیوع کرونا همه رقابت‌های ورزشی لغو شد. مسابقات قهرمانی آسیا آبان ماه در کشور هند قرار است برگزار شود. هنوز اطلاعیه‌ای مبنی بر لغو یا برگزاری این مسابقات صادر نشده است.

عضو تیم ملی قایقرانی گفت: تمرین‌های خوبی در اردو داشتم. با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اردو‌ها در خانه تمرین می‌کنم. کیفیت تمرین در منزل قابل مقایسه با اردو نیست. برای تمرین در خانه نیاز به دستگاه ارگومتر دارم. به دلیل اینکه این دستگاه را در اختیار ندارم از لحاظ بدنی افت کردم.

او ادامه داد: سعی کردم آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم. گاهی به کوهنوردی می‌روم و تمرینات هوازی و دو را تا جایی که امکان داشته باشم انجام می‌دهم.

الله وردیان درباره تعویق المپیک گفت: تعویق مسابقات برای من خیلی ناراحت کننده بود. زیرا با برنامه ریزی پیش می‌رفتم و برای حضور در رقابت‌ها خود را آماده می‌کردم. با افشین فرزام سرمربی تیم روئینگ در ارتباط هستم. زیر نظر او تمرین می‌کنم او نیز هر روز به من و سایر ملی پوشان برنامه تمرینی می‌دهد.

او افزود: در این مدت که اردو‌ها تعطیل است نتوانستم تمرین قایقرانی داشته باشم. اکنون در خانه حدود یک ساعت و نیم ورزش می‌کنم، اما در اردو در طول روز حدود ۶ ساعت تمرین می‌کردم.

عضو تیم ملی قایقرانی ادامه داد: قایقرانی رشته استقامتی است. به همین دلیل نیاز است قایقرانان در طول سال به طور مداوم در اردو باشند.

الله وردیان گفت: خداراشکر در سلامتی کامل هستم. از کادر درمانی تشکر ویژه ای دارم، آن‌ها قهرمانان واقعی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار