مدیرکل استاندارد همدان از کسب رتبه عالی اداره کل استاندارد استان همدان در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ خبر داد.

کسب رتبه عالی استاندارد استان همدان در ارزیابی عملکرد سال 97

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ محمد مددی، مدیرکل استاندارد همدان گفت: برابر بررسی و ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی یکساله ادارات استاندارد استان‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، اداره کل استاندارد استان همدان با کسب ۱۹۵۰/۳۱ امتیاز از ۲۰۰۰ در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب رتبه عالی شد.

اوافزود:نتایج این ارزیابی در سال‌های گذشته همزمان با دهه مبارک فجراعلام می‌شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس با تاخیر اعلام شد.

مدیرکل استاندارد همدان ضمن تشکر از تلاش همه همکاران به منظور بهبود شاخص‌های عملکرد، بر انجام برنامه ریزی منسجم و مدون جهت ارتقای این عملکرد و پوشش نقاط ضعف و تبدیل آن‌ها به نقاط قوت با هدف  تحقق ماموریت‌های سازمانی و ارائه هرچه بهتر وظایف و خدمات در سال جاری خبر داد.

مددی با اشاره به این که این اداره کل درشاخص‌های اختصاصی در بخش‌های ارزیابی انطباق، استانداردسازی و آموزش، اندازه شناسی و تائید صلاحیت موفق به کسب امتیاز کامل و تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملیاتی شده است، گفت: این اداره کل در شاخص‌های عمومی از جمله "برنامه اصلاح ساختار سازمانی"، "برنامه دولت الکترونیک"، "برنامه مدیریت انسانی"، " شفافیت مالی"، "بهبود فضای کسب و کار"، "مسئولیت پذیری و پاسخگویی به شکایات" و "مدیریت عملکرد" نیز   از ۱۰۰۰ امتیاز  ۹۵۰/۳۱ امتیاز را به دست آورده  است.

او همدلی، وحدت، اخلاص و دوری از حاشیه را رمز موفقیت عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با تلاش روز افزون در سال‌های آینده نیز موفق به کسب رتبه‌های برتر می‌شویم.

مدیرکل استاندارد همدان یادآور شد: تلاش و همت همه همکاران در حوزه‌های فعالیتی خود با کسب رتبه عالی در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ همراه بود که جا دارد این همت همکاران را تحسین کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار