فعالیت ۶۳۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فعالیت ۶۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ضمن تاکید بر حمایت از واحد‌های صنعتی از فعالیت بیش از ۶۳۰ واحد تولیدی در سطح شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

او افزود: در استان اردبیل ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که ۶۳۰ واحد تولیدی در این شهرک‌های صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در سال ۹۸، تعداد ۵۶ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره برداری رسید که با آغاز بکار این طرح ها، بیش از هزار نفر مشغول بکار شدند که این آمار نسبت به سال ماقبل خود از جهش قابل قبولی برخوردار بوده است.

اهلی، میزان سرمایه گذاری طرح‌های یاد شده توسط سرمایه گذاران در سال گذشته را بیش از ۳ هزار میلیارد ریال برشمرد و افزود: در سال ۹۸ تعداد ۱۰۱ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد گردید که با توجه به مشوق‌های ارائه شده برای سرمایه گذاری در استان، به نظر می‌رسد که این آمار به شکل چشمگیری در سال جدید افزایش پیدا کند.

او با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط استان اردبیل در شهرک‌های صنعتی قرار دارند، افزود: به منظور رشد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، مشوق‌هایی برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود و تلاش می‌شود تا با تسهیل شرایط واگذاری حق بهره برداری زمین، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از موارد تسهیل حضور سرمایه گذاران را واگذاری زمین بصورت نقد و اقساط بلند مدت دانست و از سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی دعوت نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.