مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) لارستان گفت: ثبت نام دوره‌های مجازی وآنلاین آموزش قرآن کریم ویژه تابستان ۹۹ در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد نیاوند مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) لارستان با اشاره به آغاز ثبت نام دوره‌های مجازی وآنلاین آموزش قرآن کریم ویژه تابستان ۹۹  در این شهرستان بیان کرد: به شرکت کنندگان در این دوره به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهدمقدس اهداء می شود.

او، با برشمردن رشته‌های آموزشی این دوره، تصریح کرد: این دوره‌ها شامل روخوانی و روانخوانی، تجوید سطح، مفاهیم، حفظ عمومی قرآن کریم و حفظ جزء ۳۰ ویژه نونهالان ۴ تا ۸ ساله می‌شود.

نیاوند با اشاره به حفظ موضوعی ۴۰ آیه از قرآن کریم در قالب طرح ملی آیات زندگی، ادامه داد: در قالب طرح ملی رحله حفظ نیمه تخصصی ۲۰۰ آیه از سوره بقره در۴۰ روز ویژه برادران ۱۲ تا ۲۵ ساله نیز انجام می‌شود.

مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) لارستان افزود: در قالب طرح قرآنی کریمه حفظ نیمه تخصصی ۲۰۰ آیه از سوره بقره در۴۰ روز ویژه خواهران۱۲ تا ۲۵ ساله انجام و در قالب طرح تخصصی حفظ ۲ ساله کل قرآن کریم ویژه خواهران ۱۵ تا ۳۵ ساله  اجرا می شود.

او، درباره مزایای شرکت در این طرح ها، اضافه کرد: افرادی که در این دوره شرکت کننده علاوه بر کسب مدرک معتبر از مزایایی مانند برگزاری دوره‌ها و آزمون‌ها به صورت مجازی و ویدیوکنفرانس، استفاده از اساتید مجرب و حافظ کل قرآن کریم، شرکت درمحافل انس با قرآن، جلسات اخلاق و برنامه‌های تربیتی، شرکت درقرعه کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس و شرکت در قرعه کشی هفتگی بهره مند می‌شود.

نیاوند با تاکید بر اینکه علاقمندان به شرکت در این دوره قرآنی و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/P۷qggE۹ اطلاعات لازم را کسب کنند، اظهار کرد: شماره ۰۹۲۱۴۰۸۵۲۶۰ نیز به منظور دسترسی راحت‌تر امکان تماس وجود دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار