شرکت آکیورا قصد دارد با عرضه TLX 2021 رقیبی ارزان قیمت را برای شرکت‌هایی مانند بنز و بی‌ام‌و تولید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نگاه اول اتومبیل مدل TLX شرکت Acura رقیب مناسبی برای اتومبیل‌های لوکس و اسپرت Audi A4، BMW 3 Series و Mercedes Benz C Class به نظر نمی‌آید. اما شرکت Acura توانسته در جدیدترین مدل اتومبیل مذکور ویژگی‌های مناسبی را برای رقابت با بزرگان دنیای خودروسازی قرار دهد. شرکت مذکور با قرار دادن قابلیت‌های مناسب در جدیدترین مدل TLX با قیمتی مناسب سعی دارد شرایط بازار خودرو را به نفع خود تغییر دهد.

اطلاعات تکمیلی از خودروی TLX جدید شرکت آکیورا

شرکت آکیورا سعی دارد اتومبیل TLX خود را به یکی از برترین خودروهای چهاردر اسپرت تبدیل کند و می‌خواهد این هدف را با حفظ برنامه همیشگی خود، یعنی ارزان بودن محصولاتش عملی کند. اگر همان‌طور که انتظار می‌رود شرکت آکیورا بتواند عملکرد TLX را ارتقا دهد، امکان دارد فاصله کیفیت بین خودروسازان آلمانی و آکیورا سرانجام از بین برود. شرکت آکیورا سعی دارد تا با زنده کردن مدل TLX برای سال ۲۰۲۱ باری دیگر قدرت خود را به نمایش بگذارد. این اتومبیل نه تنها از قالبی جدید بهره‌مند شده، بلکه با حمل موتور توربوشارژ جدید ۳.۰ لیتری V6 ده سرعته قصد دارد تمام نیازهای خریدارانش را برآورده سازد.

جدیدترین اتومبیل شرکت آکیورا می‌تواند رقیبی برای شرکت‌های بزرگ باشد

خودروی TLX 2021 با قدرت رانش تمام چرخ‌ها و فناوری تازه شرکت سازنده قرار شده تا در بهار سال آینده وارد بازار جهانی اتومبیل شود و پا به عرصه رقابت بگذارد. متأسفانه شرکت Acura اطلاعات دقیقی از اتومبیل TLX S منتشر نکرده است، اما شواهد حاکی از آن است که خودروی مذکور می‌تواند قدرتی بیش از ۳۰۰ اسب‌بخار را در اختیار خریدار خود قرار دهد. شرکت Acura طرح مفهومی Type S را سال ۲۰۱۹ به دنیا معرفی کرد.

بر اساس اطلاعات جدید، اتومبیل TLX Type S هم قرار است از موتور توربوشارژ ۳.۰ لیتری V۶ برخوردار باشد. با این حال باید اظهار داشت که اتومبیل عادی TLX نیز قابلیت‌های زیادی برای عرضه به کاربران خود دارد و خریداران آن از یک پلتفرم جدید در رانندگی برخوردار خواهند شد. این قالب جدید ۲ اینچ در طول و ۴ این در عرض از پلتفرم‌های قدیمی بزرگ‌تر است.


بیشتر بخوانید: افزایش چشمگیر کاربران ویندوز برنامه‌های مایکروسافت را تغییر داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.