رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: بیش از ۱۵ هزار تن کالا و بار از شهرستان مشگین شهر در دو ماهه گذشته جابجا شده است.

رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است گفت: این محصولات شامل انواع محصولات کشاورزی می‌باشد و جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است.

او از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۳۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون از ۴ مورد تجاوز به حریم راه پیشگیری شده، ۲۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۲ مورد تخریب و همچنین ۴ مورد مجوز ساخت و ساز صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در راستای حمایت از رانندگان و رفع نیاز آن‌ها توزیع ۵۸۴ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده با تلاش راهداران ۴ کیلومتر از راه روستایی گل چشمه نیز بهسازی و احداث شده است.

فرج پور در جهت هدایت کنترل ترافیک روان به خط کشی ۲۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دو ماهه گذشته اشاره کرد و گفت: برای افزایش ضریب ایمنی جاده راهداران با استفاده از ۱۲۰ تن آسفالت جاده‌های شهرستان مشگین شهر را لکه گیری انجام داده اند.

او بهبود راه روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد روستاییان و داد و ستد آن‌ها را از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان مشگین شهر عنوان کرد و افزود: راهداران زحمتکش این شهرستان هزار کیلومتر از حریم راه‌های روستایی، خاکی و شنی شهرستان مشگین شهر را تسطیح، رگلاژ، تیغ زنی و قنوزنی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر شستشوی ۷۵۰ متر از تونل آزادگان، انجام ۸۰ کیلومتر عملیات ریزش برداری، نصب ۶۲ متر سرعت گیر پلاستیکی، زهکشی صد متر از پیچ احمد بیگلو، جمع آوری ۱۵ عدد از تابلو‌های فرسوده، شستشوی هزار و ۸۰۰ عدد از علایم راهنمایی و رانندگی و همچنین تعمیر و ترفیع ۴۰ شاخه از گاردریل‌ها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان مشگین شهر در دو ماهه گذشته برشمرد.

فرج پور بیان کرد: راهداران در جهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۳۰۰ متر مکعب دپو مصالح در پرتگاه‌ها انجام داده و یک دستگاه پل عابر پیاده در دوشانلو احداث کرده اند.

او افزود: ۴ شرکت فعال حمل ونقل در حوزه کالا و مسافر درشهرستان مشگین شهر حال خدمات رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.