طی جلسه مشترک هلال احمر و سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد تا بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در هفته آتی برای تجهیز انبار‌های این نهاد اختصاص یابد.

تامین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز هلال احمربه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر‌های جدید حکایت از آن دارد که کریم همتی رئیس تازه وارد هلال احمر کشور برای انجام مذاکراتی به سازمان برنامه و بودجه رفته است. گفته می‌شود تجهیزات و انبار‌های قدیمی جمعیت هلال احمر منجر شده است تا این این مقام مسئول برای نوسازی و تامین اعتبار این انبار‌ها به سراغ رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برود.


هلی کوپتر‌ها و همچنین تامین چادر‌های اسکان موقت پس از حوادث مختلفی که در دو سال اخیر رخ داده است از اهمیت قابل توجهی برخورد دار بوده و همین امر درخواست بودجه بیشتر برای این نهاد را پررنگ‌تر از قبل کرده است.

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمردر گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: برای تجهیز انبارهایمان یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان لازم داشتیم و در جلسه امروز با سازمان برنامه و بودجه دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان آن مصوب و در هفته‌های آینده تامین خواهد شد.

همین هفته گذشته بود که رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وضعیت نامناسب انبار‌های امدادی، گفت: وضعیت انبار‌های امدادی اصلا خوب نیست. تعداد چادر‌های موجود در انبار‌های امدادی هلال احمر استان تهران ۴۵ هزار چادر است و این تعداد چادر برای حتی یک محله در تهران کافی نیست. در این زمینه با رئیس جمهوری صحبت خواهم کرد تا به صورت جدی و ویژه بودجه اختصاص داده شود؛ چرا که در صورت بروز کوچکترین بحران در تهران نمی‌توانیم به درستی پاسخگوی بحران احتمالی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار