۸۵۰ بسته معیشتی کارکنان نیروی انتظامی فارس شامل مایحتاج ضروری زندگی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در آیین توزیع بسته‎های معیشتی نیروی انتظامی فارس در جمع خبرنگاران، گفت: در حالی‌که بسیاری از کشورهای مدعی، تمدن و ثروت خود را به رخ دنیا می‌کشند و احتیاجی به وجود سالمندان خود و کمک به آنها نمی‎بینند اما در این سوی دنیا، ایرانی‌ها با کمک مؤمنانه انسانیت را به نمایش گذاشتند.

او افزود: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی)، کارکنان فرماندهی انتظامی استان به همت مجموعه عقیدتی سیاسی در قالب پویش همدلی مومنانه نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان در جهت گسترش فرهنگ ایثار و انفاق اقدام کردند.

سردار حبیبی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افزود: در این مرحله بیش از ۸۵۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان میان جامعه هدف توزیع می شود.

او با بیان اینکه بسته‌های تهیه شده شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و سایر اقلام ضروری است، افزود: پلیس در کنار انجام هدفمند ماموریت‌های خود با محوریت تامین امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، در اقدامات انسان دوستانه نیز پیشقدم است.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش، بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع شده بود و مرحله سوم این رزمایش نیز در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

او گفت: طی مدت اخیر شاهد حرکت‎های زیبایی بودیم. به عنوان مثال؛ کسانی که خود از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار نبودند اما در این طرح شرکت کردند و همه مهربانی خود را در طبق اخلاص گذاشتند که این خود درس اخلاقی بزرگی به دنبال دارد.

حبیبی با بیان اینکه فارس مردم بی نظیری دارد، افزود: مردم این استان در زمینه کرونا همکاری خوبی با نیروی انتظامی در گندزدایی و پاکسازی پاسگاه‌ها، کلانتری‎ها و سایر واحدهای ناجا داشتند و بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار