۱۴ هزار بسته معیشتی در کازرون به نیت ۱۴ هزار شهید فارس در قالب رزمایش مواسات میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در استان فارس، با اشاره به توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان به نیت ۱۴ هزار شهید استان فارس در قالب رزمایش مواسات و همدلی گفت: رزمایش مواسات و همدلی  موجب پررنگ‌تر شدن فرهنگ‌سازی برای دستگیری و کمک مومنانه است.

او، بیان کرد: ارگان‌ها و خیرانی که از قبل نیمه شعبان مشغول خدمت رسانی و کمک به مردم بودند، با فرمایش مقام معظم رهبری و آغاز رزمایش روند کمک رسانی خود را شتاب زیادی بخشیدند به حدی که می‌توان گفت در منطقه کازرون روند کمک‌ها در ماه رمضان ۱۰ برابر قبل شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مصباحی تصریح کرد: با فرمایش مقام معظم رهبری برای ورود ائمه جمعه به عنوان رئیس قرارگاه‌ها، رزمایش مواسات و همدلی میان همه مردم عمومیت پیدا کرد و فعالیت‌های کمک‌سانی مورد اقبال عمومی قرار گرفت و اگر ورود امام جمعه برای مدیریت قرارگاه نبود، هر دستگاهی به تنهایی نمی‌توانست حمایت و یاری نیازمندان را به نحو احسن انجام دهد.

امام جمعه شهرستان کازرون ادامه داد: از قبل از شروع رزمایش، جوانان کازرون مشغول تهیه دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده بودند و همگی منتظر تغییر فضای کمک‌رسانی و گروه های مردمی آماده شتاب بودند.

او، افزود: در منطقه کازرون کار اصلی را جوانان انجام دادند و از قبل از ماه رمضان و شرایط خاص کرونایی جوانان در سطح شهر و در فضای مجازی کمک ‌و خدمت به مردم را شروع کردند که تاکنون حجم وسیعی از بسته‌های معیشتی و غذایی را بین نیازمندان توزیع شد و به  تعداد ۱۴ هزار شهید شهرستان کازرون، و در نظر داریم تا سقف ۱۴ هزار بسته این کمک‌ها را ادامه دهیم.

مصباحی اضافه کرد: برای ایجاد یک بانک اطلاعاتی مشخص و مدیریت مناسب کمک ها در راستای محله محوری با ائمه جماعات و پایگاه‌های مساجد هر محله جلسات و دیدار روزانه داریم که لیست‌های افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در هر محله و بخش را با کمک کمیته امداد، خیران و گروه های جهادی روزانه به روزرسانی می‌شود.

امام جمعه کازرون اظهار کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه باید تا عید فطر با همین روند ادامه داشته باشد تا بتوان به نحو احسن کمک‌ رسانی به مردم منطقه و توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی را ادامه داد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار