مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از پرداخت سه هزار و ۴۷۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در روستا‌ها و مناطق عشایری استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : پرداخت این مقدار تسهیلات به سه هزار و ۳۵۷ طرح زمینه اشتغال برای حدود پنج هزار و ۹۷۰ نفر را در روستا‌های استان کرمانشاه ایجاد کرده است.

او بیشترین میزان تسهیلات پرداختی را مربوط به روستا‌های شهرستان کرمانشاه عنوان کرد و گفت : این تسهیلات به یک هزار و ۱۴ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال می‌رسد که به ۲۱۰ طرح اشتغالزا پرداخت شده است.

عزیزی افزود: پس از کرمانشاه، روستاییان و عشایر صحنه با دریافت تسهیلاتی به میزان ۴۰۹ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال به ۲۲۹ طرح و اسلام آبادغرب با دریافت ۳۰۹ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال به ۲۱۰ طرح در رده‌های بعدی قرار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، ادامه داد: بیشترین اشتغال ایجاد شده نیز در شهرستان هرسین با یک هزار و ۲۳۱ فرصت شغلی اتفاق افتاده است در حالی که میزان دریافت تسهیلات دریافتی آن‌ها ۲۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال به ۷۰۸ طرح بوده است.

او ادامه داد: شهرستان‌های کرمانشاه با ۸۷۸ فرصت شغلی، گیلانغرب با ۶۶۹ فرصت، سنقروکلیایی با ۴۵۳ فرصت و صحنه با ۴۳۹ فرصت شغلی نیز در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

عزیزی با اشاره به وجود چهار هزار و ۷۸۶ طرح پیش پذیرش شده به مبلغ ۱۱ هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال، گفت: این طرح‌ها می‌تواند زمینه ایجاد ۱۱ هزار و ۶۳۶ فرصت شغلی را فراهم کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون از مجموع طرح‌های یاد شده با سه هزار و ۴۵۲ طرح برای پرداخت تسهیلاتی به مقدار سه هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال انعقاد قرارداد شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.