تجهیز جاده کرج-چالوس به پد هلیکوپتر اورژانس

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: جاده کرج-چالوس به علت تعدد وقوع مخاطرات طبیعی به پد هلیکوپتر اورژانس تجهیز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: جاده چالوس در کنار زیبایی‌های چشم نوازی که دارد با تهدیدهای طبیعی همچون ریزش کوه، بالا آمدن و طغیان آب رودخانه، تصادف و... مواجه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به این که با توجه به وجود تهدیدهای یاد شده لازم است که زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به شهروندان فراهم کنیم، افزود: در این راستا بازدید از جاده چالوس همراه با نهادهای مرتبط انجام شد و نقاط بحرانی این جاده شناسایی شد.

فلاح‌نژاد گفت: با توجه به ضرورت‌های موجود و نبود امکانات اورژانسی در جاده چالوس که یکی از محورهای پر تردد استان البرز است، نقشه کشی برای احداث پایگاه‌های اورژانس و پدهای هلیکوپتر در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس در کمترین زمان انجام خواهد شد تا در صورت نیاز خدمات درمانی ارائه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به این که برای مناطق صعب العبور در محدوده کرج-چالوس هلیکوپترهای اورژانس ارائه خدمات خواهند داشت و بیماران احتمالی را منتقل خواهند کرد، افزود: توافق‌هایی نهایی با شهرداری آسارا و سایر بخشداری‌ها صورت گرفته است و به زودی اعتبارات لازم جهت برپایی پایگاه‌های اورژانس تأمین می‌شود.

فلاح‌نژاد گفت: روبه روی هتل واریان، پیج خوزنکلا برای احداث جایگاه پد هلیکوپتر در نظر گرفته شد و زمین فوتبال ساجهت نیز جهت فرود اضطراری شناسایی و تعیین شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.