مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از بازگشایی برخی از اماکن گردشگری و تاریخی و موزه‌های زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از فعالیت برخی از اماکن گردشگری، تاریخی و فرهنگی و موزه‌های زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی خبر داد و گفت: پس از سه ماه تعطیلی اماکن گردشگری، تاریخی و فرهنگی برخی از آن‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.

او افزود: موزه‌های آیینه و روشنایی و خودرو‌های کلاسیک، اماکن تاریخی و گردشگری دخمه و آتشکده زرتشتیان، مدرسه ضیاییه، خانه لاری ها، باغ دولت آباد و مسجد جامع کبیر در شهر یزد آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

فاطمی با اشاره به بازگشایی برخی از اماکن گردشگری در شهرستان ها، اظهار داشت: موزه زیلو و نارین قلعه در شهرستان میبد، باغ پهلوانپور در شهرستان مهریز و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به روی گردشگران و بازدید کنندگان باز هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد استفاده از ماسک و دستکش برای بازدید از این اماکن را ضروری دانست و افزود: بازدید از همه بخش‌های موزه یا  اماکن تاریخی امکان پذیر نیست و گروه‌های بازدید کننده  باید کمتر از شش نفر باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.