قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: ما با حمایت مالی حدادیان هیچ مشکلی برای پرداخت مبالغ قرارداد‌ها نداریم.

ایزد سیف اله پور قائم مقام و سرپرست باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمرینات این تیم شمالی اظهار کرد: تمرینات تیم ما صبح و بعد از ظهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر نظر محمود فکری در ورزشگاه کارگران انجام می‌شود. کارشناسان کمیته پزشکی با حضور در ورزشگاه نظارت دقیقی روی تمرینات ما دارند.

سیف اله پور: باشگاه نساجی مشکلی برای پرداخت قراردادها ندارد / رعایت پروتکل های بهداشتی به باشگاه ها فشار می آورد

سیف اله پور درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های خصوصی به علت پرداخت نکردن مابقی مبالغ قرارداد تیم خود خواستار لغو بازی‌های لیگ برتر شدند، اظهار کرد: این اتهامات به باشگاه بزرگ نساجی وارد نیست. با حمایت مالی حدادیان هیچ گونه مشکلی برای پرداخت مبالغ قرارداد‌ها نداریم. به هر حال با وجود اینکه شرایط اقتصادی به علت شیوع ویروس کرونا خوب نیست، اما ما در عید نوروز پرداختی به اعضای تیم داشتیم. در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پرداختی به اعضای تیم داشتیم.

تست کرونای اعضای تیم ما مثبت نشد

سیف اله پور درباره وضعیت تست کرونا از اعضای تیم نساجی مازندران گفت: ما ۲ بار از اعضای تیم خود تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه هیچ تستی مثبت نشد.

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران درباره وضعیت بازی‌های تدارکاتی این تیم گفت: طبق برنامه قرار بود بازی دوستانه با پیکان هفته گذشته برگزار کنیم، اما با دستور ستاد مبارزه با کرونا این بازی لغو شد. علاوه بر این اردوی تیم ما در تهران تا روز جمعه است و بعد از آن به قائمشهر باز می‌گردیم.

ارسال نامه باشگاه‌ها به وزیر ورزش تصمیم مدیریتی است

او درباره نامه باشگاه نساجی مازندران به همراه ۳ باشگاه برای لغو بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: من در این باره صحبتی نمی‌کنم، چون تصمیم مدیریتی است و حدادیان در این باره نظر نهایی را اعلام می‌کند.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران درباره هزینه‌های زیاد اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: با وجود اینکه شرایط اقتصادی سختی وجود دارد، اما خدا را شکر با حمایت حدادیان مالک باشگاه برای تامین هزینه اجرای پروتکل‌های بهداشتی مشکلی نداریم.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی سخت است

او افزود: به هر حال رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی سخت است. هتلی در شهر‌های قائمشهر، سیرجان و مسجد سلیمان وجود ندارد که برای هر بازیکن یک اتاق جداگانه در نظر بگیریم. علاوه بر این خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند با هواپیمای اختصاصی به شهر‌های مختلف بروند و فشار سنگینی به باشگاه‌ها وارد می‌شود. کشورمان را با آلمان مقایسه می‌کنند در صورتی که این ۲ کشور قابل قیاس با یکدیگر نیستند.

سیف اله پور بیان کرد: به هر حال اگر قرار باشد بازی‌ها زیر نور برگزار شود در آن صورت دیدار‌ها ساعت ۱۱ شب تمام می‌شود و ما دیر به شهر خود باز می گردیم و با برگزاری بازی‌ها هر ۴ روز یک بار با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار