تجدید خط کشی ۱۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سالجاری ۱۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال گفت: در ۲ ماه گذشته ۲۱۸ کیلومتر از حریم راه‌ها تسطیح شده است.

او با اشاره به تهیه، تعمیر، نصب و اصلاح ۱۳۹ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی راه‌ها تصریح کرد: راهداران پرتلاش دیار سبلان ۲ هزار عدد تابلو‌های الزامی راه ها، بازتاب چشم گربه ای، تابلو‌های انتظامی و استوانه ایمنی در دماغه‌های پر برخورد را در مدت یاد شده تهیه، نصب و اصلاح کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اقدامات مستمر راهداران در حفظ و نگهداری راه‌ها را بیان کرد و افزود: در ۲ ماه گذشته ۴ هزارو ۵۰۰ عدد تابلو و علائم شستشو، یک هزار و ۱۲۰ شاخه گادریل تعمیر، تهیه و نصب بیش از ۹۰۰ مترمربع سرعت کاه آسفالتی و پلاستیکی و ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
لنج آباد مشگین شهر آب دارد راه ندارد!!!