مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۱۰ تُن گردوی خارجی قاچاق در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در تشریح این خبر گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با تیزهوشی و دقت بالای خود حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات که از استان‌های جنوبی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه راننده خودرو به ماموران بار نامه ضایعات ارائه کرده بود، افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از بار اصلی خودرو تعداد ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی گردوی خارجی به وزن ۱۰ تُن که فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی بود، کشف شد.
 
توقیف ۱۰ تُن گردوی خارجی قاچاق در شهرضا/ انهدام باند جعل اوراق ویزای شینگن در اصفهان
 


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه راننده که دارای سابقه کیفری نیز است دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
 

انهدام باند جعل اوراق ویزای شینگن در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اعلام گزارشی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مبنی بر اینکه یکی از دفاتر خدماتی مسافرتی اقدام به جعل اوراق ویزای شینگن می‌کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی، صحت موضوع مورد تائید قرار گرفته و با هماهنگی مقام قضائی رایانه‌های دفتر مذکور توقیف که در نهایت طی بررسی‌های دقیق از رایانه‌ها تعدادی تصاویر مُهر بانک، تعدادی فایل فتوشاپ با قابلیت ویرایش، مدارک شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، تعدادی فایل حاوی تصویر مُهر وزارت امورخارجه و مهر دادگستری استان به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان با شکایت ۱۴ نفر از مشتریان این دفتر مواجه شدند که در تحقیقات صورت گرفته از آنان مشخص شد این افراد در قبال دریافت ویزای شنیگن مبلغ ۵۲۰ میلیون ریال، ۷۶ هزار و ۳۲۲ دلار و ۳ هزار و ۵۰۰ یورو پرداخت کرده و سپس متوجه شدند تعدادی از اوراق تنظیم شده در دفتر جعلی بوده است.

سرهنگ ترکیان در پایان خاطر نشان کرد: با تنظیم شکایت شکات و اخذ مجوز از مقام قضائی رئیس و ۳ نفر از کارمندان شرکت دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

کشف محموله شیشه و هروئین در اصفهان

سرهنگ غلامحسین صفری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت بالا و هوشمندی خود حین گشت زنی در جاده تالاب گاو خونی به یک دستگاه خودروی سواری دنا در حال عبور از این مسیر بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی آن را به صورت دقیق مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۱۳ کیلو ماده مخدر صنعتی و ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در این رابطه یک راننده و سرنشین آن دستگیر و همراه با پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

پنج مصدوم براثر وازگونی پراید در اتوبان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

غفور راستین مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: دراین حادثه که بامداد امروز رخ داد پنج نفر از سرنشینان پراید مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: با حضور به موقع ماموران اورژانس مصدومان این حادثه به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.
 

آسیب دیدگی جوان اصفهانی در حادثه آتش سوزی کارگاه قلم زنی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:آتش سوزی کارگاه قلم زنی ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه نیرو‌های امداد و نجات از ایستگاه شماره ۹ به محل آتش سوزی اعزام شدند، گفت: این حادثه در منزل مسکونی که کاربری کارگاه قلم زنی دارد در خیابان هاتف اتفاق افتاد.

او گفت: در این حادثه پسر ۲۳ ساله دچار سوختگی از ناحیه دست و پا و دو موتورسیکلت طعمه حریق شد که با تلاش ماموران آتش نشانی از گسترش آتش به دیگر منازل اطراف جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار