مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دسترسی به بازی‌های مدیریتی بر پلتفرم تلفن همراه برای اولین بار در کشور اجرا شده است.

حمید نعیمی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه بازی سازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، موفق به تولید بازی آموزشی و سرگرمی موبایلی برای مدیریت یک باشگاه فوتبالی و ارتقای مهارت‌های مدیریتی بازیکنان شدیم.

نعیمی با اشاره به ویژگی‌های بازی مدیریت حرفه‌ای یک باشگاه فوتبال ادامه داد: در گذشته نمونه‌های مختلفی از بازی‌های مدیریتی ایرانی تحت وب وجود داشت، اما با گسترش بازی‌های موبایلی، این شرکت‌ها نسخه موبایلی را طراحی نکردند و دسترسی به بازی‌هایی از این نوع بر پلتفرم تلفن همراه برای اولین بار در کشور اجرا شده است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان افزود: در Pro FC مدیریت حرفه‌ای یک باشگاه فوتبال در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، کاربر می‌تواند با مدیریت تمامی بخش‌های مختلف مربوط به یک تیم فوتبال، مهمترین تصمیمات را برای تیم بگیرد؛ تصمیماتی، مانند ترکیب تیم، خرید و فروش بازیکن، انتخاب تاکتیک مناسب با بهترین بازیکنان، آماده‌سازی تیم برای شرکت در بازی‌های مختلف و مقابل تیم‌های واقعی است. بازیکن با مدیریت باشگاه و تیم می‌تواند مهارت‌های مدیریتی خود را ارتقا دهد و با اخذ تصمیمات هوشمندانه موجب رشد تیم شود.

مدیریت حرفه‌ای یک باشگاه فوتبال با هوش مصنوعی

نعیمی در مورد میزان استفاده از این بازی بیان کرد: این بازی در کافه بازار منتشر شده است و تاکنون نزدیک به هزار نفر آن را نصب کرده‌اند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد تسهیلات دریافت شده برای تولید این بازی از صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: با توجه به اینکه هزینه پروژه بالا رفته بود ۱۷۰ میلیون تسهیلات نمونه‌سازی دریافت کردیم و پروژه نهایی شد.


بیشتر بخوانید: تولید بی‌سابقه ۳۰۰۰ دستگاه ونتیلاتور ظرف مدت دو ماه در کشور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.