پنج جایگاه سی ان جی به علت وجود نواقص بحرانی در برابر سلامتی شهروندان، پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد زرافشان رییس اداره استاندارد سقز گفت: از هفت جایگاه CNG این شهرستان پس از بازرسی توسط شرکت بازرسی ارتقا گستر مورد تایید سازمان استاندارد نواقص بحرانی در این جایگاه‌ها مشاهده شد.

او افزود: اداره استاندارد سقز برای حفظ جان و امنیت شهروندان بر خود لازم دانست جهت رفع هرچه زودتر این معظل که بسیار حائز اهمیت است، از ادامه فعالیت این جایگاه‌ها جلوگیری کند.

زرافشان بیان کرد: ۶ ماه قبل بازرسی از این جایگاه‌ها بعمل آمده و تذکرات لازم داده شده بود و اوایل اردیبهشت امسال نیز مجدد بازرسی شد، ولی هیچ اقدامی برای رفق نواقص بحرانی انجام نشده بود و این اداره بعد از چندین بار تذکر آن‌ها را پلمب کرد.

او با بیان اینکه اگر چه بستن جایگاه‌های cng مشکلاتی برای شهروندان سقزی ایجاد کرده است، یادآور شد: هدف اصلی این اداره حفاظت از جان مردم و جلوگیری از بروز هر حادثه ناگوار احتمالی است که در صورت اتفاق قابل جبران نخواهد بود.

زرافشان تاکید کرد: اداره استاندارد سقز یک هفته مهلت مجدد را برای رفع نواقص به این جایگاه ها داده است که در صورت عدم رفع این نواقص مجددا اقدام جدی خواهد کرد و در این برهه زمانی و فرصت داده شده هرگونه مسوولیتی بر عهده بهره‌برداران خواهد بود.

رییس اداره استاندارد سقز بابت ایجاد مشکل برای مردم از بابت این اقدام عذر خواهی کرد و گفت: هر اقدامی از جانب این اداره انجام می‌شود در جهت حفظ منافع و جان و مال شهروندان بوده و امید است شهرستان سقز در استاندارد سازی و فرهنگ استاندارد سرلوحه و الگویی برای دیگر مناطق استان کردستان باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.