تهیه نقشه‌ها و اطلاعات توصیفی و مکانی، گامی بلند به سوی ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای در استان کردستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در جلسه گروه کاری کاربران نقشه و اطلاعات مکانی که با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان برگزار شد گفت: تهیه نقشه‌های پایه و اطلاعات توصیفی و مکانی استان با همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت گاز می‌تواند بستر ساز فعالیت‌های توسعه‌ای در سطح استان باشد.

اکبر محمدی با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی شرکت گاز در سطح استان، این شرکت را یکی از دستگاه‌های اجرایی موفق استان در دستیابی به ماموریت‌های تعریف شده خواند.

وی با اشاره به ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات شرکت گاز، خواستار احداث مراکز امور مشترکین در کلیه شهر‌های سطح استان شد و گفت: احداث این مراکز می‌تواند در راستای رفاه و خدمت‌رسانی به مردم، به ویژه در مناطق محروم و روستایی، گام موثری باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای گازرسانی به مناطق مختلف استان، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه لوله گذاری گاز در سطح استان کردستان انجام شده است و خوشبختانه ۱۰۰ درصد روستا‌های دارای سکنه در این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فعله‌گری در ادامه از تهیه نقشه‌های پایه و اطلاعات توصیفی و مکانی سطح استان توسط این شرکت خبر داد و گفت:کلیه نقشه‌های پایه با هدف ایجاد شبکه گسترده GIS گازرسانی در سطح استان تهیه شده است.

در این نشست همچنین در خصوص برنامه‌های آتی شرکت گاز برای توسعه شبکه گازرسانی به مناطق جدید و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها: شرکت گاز ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.