رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه گفت: کارگاه‌های مجازی آموزشی گردشگری و صنایع دستی بصورت رایگان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق شیخی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان امیدیه گفت: صنعت گردشگری و صنایع دستی بهترین مسیر توسعه پایدار در جهان است و با هزینه‌های کم اقتصادی و اجتماعی می‌تواند توسعه در ابعاد اشتغال پایدار، ارزآوری و درآمدزایی را در کشور‌ها رقم بزند.

او اظهار داشت: آموزش و برنامه‌ریزی به منظور توانمندسازی فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری شهرستان امیدیه با اهمیت و مورد توجه خواهد بود.

شیخی بیان کرد: باتوجه به شرایط بوجود آمده ناشی از بیماری کرونا ویروس و ممنوع بودن برگزاری دوره‌ها بصورت حضوری و به منظور حفظ سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس، برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از توان آموزشی در فضای مجازی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امیدیه در تشریح دوره‌ها و کارگاه‎‌های آموزشی ادامه داد: این دوره‌ها در ۲ بخش گردشگری شامل؛ کارگاه آشنایی با قوانین و مقررات گردشگری، کارگاه بازاریابی در گردشگری، مدیریت استراتژیک در صنعت هتلداری، گردشگری سلامت، آداب رانندگی و رانندگی تشریفاتی، قانون و مقررات پلیس گردشگری، قوانین و مقررات دفاتر خدمات مسافرتی بند ب، گردشگری دریایی، قوانین و مقررات هتل‌ها و در بخش صنایع دستی شامل کارگاه آموزشی کپوبافی و کارگاه آموزشی محرق ساقه گندم برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان و فعالان در حوزه‌های پیش‌گفته در صورت تمایل به شرکت در این دوره‌ها مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، شماره تماس و سمت خود را به این شماره ۰۹۳۹۰۸۵۷۱۷۷ ارسال نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.