حبیب‌الله خجسته پور گفت: باید در سال جهش تولید حمایت‌های ویژه‌ای از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، گفت: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب سرمایه‌گذار و همراهی با فعالان اقتصادی در ماه‌های گذشته ارزنده و مطلوب است.

او افزود: اجرای دقیق ملاحظه‌های زیست محیطی با توجه به سبک زندگی کنونی اجتناب ناپذیر است و بر اساس رهیافت‌های قانونی تمامی مسائل باید در این حوزه در گام اجرایی قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: واحد‌های صنعتی و تولیدی استان رعایت چارچوب‌های زیست محیطی را جزئی از برنامه‌های کاری خود می‌دانند و نسبت به جایگاه محیط زیست ارزش قائل هستند.

خجسته پور ابراز کرد: در کنار توجه به قوانین در حوزه محیط زیست، باید در سال جهش تولید حمایت‌های ویژه‌ای از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان شود و دستگاه‌های اجرایی تمام‌قد در کنار فعالان اقتصادی باشند.

امیر عبدوس مدیرکل محیط زیست استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات محیط زیست در راستای اعطای مجوز‌های تولیدی در سال جهش تولید، گفت: اداره کل محیط زیست استان با اتخاذ رویه‌های اصولی و در چارچوب قانون، در کنار فعالان اقتصادی و صنعتگران است.

او افزود: اداره کل محیط زیست حامی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان که ضوابط قانونی زیست محیطی را رعایت می‌کنند، است.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه اخذ مجوز‌های سرمایه‌گذاری بر اساس رهیافت‌های اصولی در این اداره کل، تسهیل شده است، تاکید کرد: بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان برای اجرای طرح‌های زیست محیطی همراه هستند، اما با واحد‌هایی که به آلودگی هوا و محیط زیست دامن می‌زنند، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

عبدوس بیان کرد: اعطا و لغو مجوز‌های محیط زیستی واحد‌های تولیدی با هماهنگی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوط و با تکیه بر ضوابط قانونی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار