فرماندار کازرون گفت: بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی شهرستان کازرون صرف شده و یا در حال هزینه شدن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داریوش دهقان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان کازرون در گردهمایی امامان جمعه، بخشداران و شهرداران شهرستان کازرون که با محوریت همدلی و هماهنگی بین مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: ظرف ۲ سال اخیر با وجود کمبود منابع مالی دولت، بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی این شهرستان صرف شده و یا در حال هزینه شدن است.

او ادامه داد: همچنین در ۲ سال اخیر اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال برای عملیات ساخت سد نرگسی کازرون هزینه شده است که امیدواریم این سد تا پایان کار دولت دوازدهم آبگیری آن انجام شود.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون، با اشاره به راه‌اندازی گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کازرون که روز سوم خردادماه ۹۹ با هدف تسهیل در امور سرمایه‌گذاران و بازرگانان افتتاح شد، گفت: با راه اندازی این گمرک، این شهرستان روی ریل پیشرفت قرار گرفت.

دهقان ادامه داد: با ظرفیت‌هایی که در شهرستان کازرون به وجود آمده و همچنین همدلی بین مسئولان و مردم این منطقه، آینده خوبی برای بیشرفت عمرانی این شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

توجه مطلوبی به مساجد نشده است

حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون هم در این نشست گفت: انقلاب اسلامی، وامدار مساجد است، زیرا کانون حرکت‌های انقلابی قبل از پیروزی انقلاب در مساجد شکل گرفت و هم اینک نیز بسیاری از نشست‌های مردمی در مساجد برگزار می‌شود.

او افزود: با وجود اهمیت مساجد، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توجه مطلوبی به مساجد نشده است به گونه‌ای که تنها در بخش جره و بالاده کازرون ۹۲ روستا روحانی ندارند.

صباحی اضافه کرد: باید به سه اصل مهم اهتمام داشته باشیم، یکی رویکرد ویژه به مساجد، دیگری توجه به جایگاه امامت جمعه و همچنین نگرش ویژه مسئولان به دفاتر امامان جمعه با هدف حل مشکلات مردم.

اجرای عدالت، اعتماد مردم به مسوولان را افزایش می‌دهد

حجت‌الاسلام حسینعلی بهرامی بابا حیدری امام جمعه بخش جره و بالاده کازرون هم در این جلسه بیان کرد: رعایت عدالت در همه امور از سوی مسئولان به ویژه در توزیع عادلانه اعتبارات یکی از مطالبات مهم مردم است.

او افزود: هر کجا مردم رعایت عدالت را بیشتر مشاهده کنند، پیوند مردم با انقلاب اسلامی مستحکم‌تر می‌شود و همچنین اعتماد آن‌ها به مسئولان افزایش می‌یابد.

شهرام افشاریان فرمانده سپاه پاسداران کازرون نیز در این نشست گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در چهار مرحله بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار