تصاویر جدیدی از مدل‌های بتمبیل جدید در فضای مجازی منتشر شد که چهره این خودرو را به طور واضح نشان می‌دهد.

انتشار تصاویر مدل بتمبیل جدید در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش، مت ریوز، کارگردان فیلم جدید فرنچایز بتمن به نام «The Batman» تصاویری از خودروی جدید این ابرقهرمان شنل پوش خود، به اشتراک گذاشت. این خودرو در تصاویر منتشر شده از رسانه‌های خبری با تم تاریک و سایه قهوه‌ای روی تصاویر، کمی شبیه داج چارجر با موتور متوسط و به‌روزرسانی شده بود. به هر حال، تصاویر جدیدی از بتمبیل جدید در فضای مجازی منتشر شده است که نگاهی واضح‌تر از آن در اختیار ما قرار می‌دهند. این تصاویر متعلق به مدل بتمبیل است.


بیشتر بخوانید: تاخیر در آغاز به کار محوطه Avengers پارک دیزنی‌لند به دلیل ویروس کرونا


به نظر می‌رسد این تصاویر از سایت طراح و سازنده مشهور مدل‌های هالیوود، جف فراست گرفته شده باشند چرا که سایت وی پس از انتشار این تصاویر، به حالت اختصاصی درآمد. خوشبختانه، حساب‌های کاربری مربوط به فیلم مورد نظر، این تصاویر را بازنشر کرده‌اند. این تصاویر یک مدل کوچکتر از خودروی اصلی را به نمایش می‌گذارند، اگرچه جزئیات خوبی از خودرو با نورپردازی خوب به نمایش گذاشته است. این خودرو همانطور که گفته شد شبیه یک داج چارجر است، اما چند مورد از جزئیات کاپوت و سپر جلو، ظاهری با تکنولوژی آینده را نشان می‌دهد که متعلق به یک میلیاردر هوشیار مسئول یک شرکت فناوری است.

انتشار تصاویر مدل بتمبیل جدید در فضای مجازی  انتشار تصاویر مدل بتمبیل جدید در فضای مجازی

نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر این که ممکن است این مدل، الگوی قبل‌تر از آنچه باشد که در عکس‌های مطبوعات نشان داده شده است، یا حداقل مدلی که قرار نیست از نزدیک نشان داده شود. سپر جلوی این مدل پهن‌تر از ماشین نهایی به نظر می‌رسد. این مدل برخلاف چراغ‌های نوار سه‌گانه از وسیله نقلیه نهایی، دارای چراغ‌های روشن‌تر است. مهم‌تر از همه، این مدل به جای قدرت پیشرانه جت پیشرانه نهایی اتومبیل ستاره، یک ماکت V8 واقعی دارد.

انتشار تصاویر مدل بتمبیل جدید در فضای مجازی

تفاوت‌ها مهم نیست؛ به نظر می‌رسد بتمبیل جدید وحشت‌آور است. ما هم منتظر پخش این فیلم هستیم تا در نهایت این خودروی زیبا را بتوانیم مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار