مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: مدیران حوزه‌های امتحانات نهایی به خوبی وظایف خود را انجام داده اند و نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهدی مومنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در بازدید ازحوزه‌های امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: هدف ما برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نهایت امنیت و صحت می‌باشد.

او مطرح کرد: مدیران حوزه‌های امتحانات نهایی به خوبی وظایف خود را انجام داده اند و نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کرده اند.

مومنی ضمن تاکید بر حضور مراقبین بهداشت در حوزه‌های امتحانات نهایی افزود: اولیای دانش آموزان تا حد امکان فرزندان خود را با وسیله نقلیه شخصی به محل امتحان ببرند و از وسایل حمل و نقل عمومی و سرویس کمتر استفاده شود، وسایل حفاظت فردی مثل ماسک و دستکش را به فرزندان خود بدهند و به آن‌ها تأکید کنند تا کمترین برخورد را با همکلاسی‌های خود داشته باشند.

کریمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایلام نیز در ادامه ضمن تاکید بر همکاری مراکز بهداشت شهرستان ایلام با آموزش و پرورش و مراکز برگزاری امتحانات نهایی اظهار کرد:در جهت کمک به آموزش و پرورش استان تمام اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و تدابیر لازم در خصوص سلامت دانش آموزان هنگام حضور در جلسه آزمون اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۲:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
با تشکر اما هیچ چیزیو حوزه ها رعایت نکردن
خدا به داد ما دانش اموزا کنه که کنکور هم داریم
واقعا سختشونه یه ماسک بزنن یا یکم فاصله صندلی هارو بیشتر کنن