رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم، سوم متوسطه و پیش دانشگاهی در سراسر استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین فاطمی نژاد رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این امتحانات با تمهیدات لازم بهداشتی و اجرای پروتکل‌های ابلاغی در حوزه‌های امتحانی برگزار شده است.

او افزود: استفاده از ماسک و دستکش برای دانش‌آموزان و عوامل اجرایی حوزه‌های امتحانی الزامی است.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: امتحانات پایه نهم به دلیل هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به صورت حضوری و با محوریت مدرسه برگزار می‌شود، با این تفاوت که این امتحانات سال گذشته به شکل هماهنگ استانی برگزار شد، اما امسال با محوریت مدرسه و معلم انجام می‌شود.

فاطمی نژاد بیان کرد: در سایر پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم امتحانات خرداد ماه به شیوه­ غیرحضوری برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: امتحانات در مدارس آموزش از راه دور، بزرگسالان، تغییر رشته و میان پایه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: در شاخه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی در دروس شایستگی فنی و استاندارد‌های مهارتی تا ۱۵ مرداد ماه به صورت تراکمی و حضوری پس از تصویب شورای مدارس و با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

 فاطمی نژاد اظهار کرد: در پایه‌های داخلی محوریت کار با معلم و شورای مدرسه است.

او افزود: نتایج امتحانات سایر پایه‌­های تحصیلی شامل دوره ابتدایی، پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم باید تا پایان خرداد ماه توسط معلمان مربوطه به مدیر مدرسه تحویل شود تا در اسرع وقت به اطلاع اولیا برسد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.