تصاویر منتشر شده از قاب‌های گوشی Galaxy Note20+ اطلاعاتی مفید از طراحی آن به ما می‌دهد.

رندرهای جدید منتشر شده از گوشی Galaxy Note20+به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تعدادی از فروشندگان لوازم جانبی تلفن‌های همراه اعلام کرده‌اند که قاب‌های مربوط به گوشی Galaxy Note20+ را برای عرضه آماده کرده‌ و می‌توانند از هم اکنون آن‌ها را به فروش برسانند. این سازندگان همچنین چند رندر از بخش پشتی و کناری گوشی منتشر کردند که به وضوح ساختار اطراف و پشت این گوشی را نشان می‌دهد. بر اساس آنچه که در این رندرها می‌بینیم، گوشی Galaxy Note20+ از نمایشگر منحنی بهره خواهد برد و بخش بالایی و پایینی آن نیز به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند در برابر ضربه از گوشی کاربر محافظت کند.

طبق رندرهای منتشر شده و همچنین ساختار قاب‌های تولید شده توسط کاربران، مشخص است که شرکت سامسونگ لبه‌های این گوشی را به گونه‌ای طراحی کرده تا با وجود انحنا، امکان پوشش کامل به وسیله قاب‌های جانبی نیز وجود داشته باشد. تاکنون رندرهای مختلفی از دو گوشی Galaxy Note20+ و Galaxy Note20 منتشر شده است که در همه آن‌ها نمایشگر منحنی این گوشی به وضوح مشخص است، گویا سامسونگ همچنان قصد دارد از نمایشگر منحنی در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده کند.

رندرهای جدید منتشر شده از گوشی Galaxy Note20+

 رندرهای جدید Galaxy Note20 محل درگاه USB-C برای شارژ، محل قرارگیری مداد S Pen در سمت چپ و یک حفره برای میکروفن در پایین گوشی و یک حفره نیز برای میکروفن در بالای گوشی را فاش می‌کنند.

رندرهای جدید منتشر شده از گوشی Galaxy Note20+

در بخش جلویی این گوشی دوربین سلفی به صورت پانچ قرار گرفته است و شرکت سامسونگ سعی دارد از تمام ظرفیت نمایشگر آن استفاده کند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و مشخص شدن ظاهر حقیقی این گوشی باید تا زمان معرفی آن توسط سامسونگ منتظر ماند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
وضع یه جور شده دلمون فقط به عکس گوشی ها خووشه :))
یاد بچگی ها بخیر عکس فوتبالیس جمع می کردیم
الان باید عکس موبایل ها رو جمع کنیم