شاه‌کلید موفقیت‌ها وحدت بین مردم و مسئولان است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شاه‌کلید تمامی موفقیت‌ها، رضایت‌مندی، کار، تلاش، پیگیری، رفاه و آسایش تنها با وحدت بین مردم و مسئولان و به دوری از تفرقه انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ در نخستین شورای اداری در سال‌جاری با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در روند توسعه استان و رفع مشکلات مردم، با نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه، همدل، هماهنگ و متحد باشند.

او تأکید کرد: این اقدام با رعایت حفظ حیطه وظایف بین قوای مقننه و مجریه صورت گیرد.

عباسی افزود: شاه‌کلید تمامی موفقیت‌ها، رضایت‌مندی، کار، تلاش، پیگیری، رفاه و آسایش تنها با وحدت بین مردم و مسئولان و دوری از تفرقه انجام می‌شود.

عباسی اضافه کرد: لابی، چانه‌زنی و پیگیری برای دریافت ردیف‌های اعتباری ملی به‌منظور تسریع در روند اجرا، تکیمل و بهره‌برداری از طرح‌های چهارمحال و بختیاری ضروری است.

او با اشاره به تمدید زمان جذب اعتبارات عمرانی یادآور شد: در صورت سهل‌انگاری احتمالی برخی مسئولان در روند جذب به‌موقع اعتبار دستگاه اجرایی خود، این اعتبار کسر و به دستگاه‌های اجرایی دیگر اختصاص داده می‌شود.

رییس شورای اداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند روز‌های دوشنبه را به ملاقات عمومی و حضوری با مردم و سرمایه‌گذاران اختصاص دهند اظهار داشت: هیچ مدیری حق ندارد در روز‌های دوشنبه نسبت به برگزاری جلسه در دستگاه اجرایی خود اقدام کند.

عباسی اضافه کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری همچنین موظفند در هفته یک روز را به سفر‌های شهرستانی اختصاص دهند.

او افزود: تمامی سفر‌های شهرستانی و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های استان باید با هماهنگی فرمانداران انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا در دستگاه‌های اجرایی ضروری و الزامی است.

او یادآور شد: پاسخ‌گویی به‌موقع و جذب سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در بخش‌های مخلتف چهارمحال و بختیاری جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار