استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه اشتغال و بهبود اقتصاد استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با حضور جمعی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

او در این نشست، گره گشایی از کار مردم را ماموریت اساسی و فلسفه وجودی فعالیت تمامی دستگاه‌ها و ادارات دانست و تأکید کرد: مدیران ملاقات عمومی هفتگی را منظم برگزار و مشکلات مردم را در اسرع وقت حل کنند.

عباسی افزود: پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر مردم سالاری است و توسعه و پیشرفت کشور و ایستادگی ما در برابر دشمنان مرهون حمایت‌های مردمی است.

او با بیان اینکه فلسفه دیدار‌های مردمی مسئولان، آگاهی از مشکلات مردم است ادامه داد: بیشتر مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی و اشتغال است که همه این مشکلات به دستگاه‌های ذی ربط انعکاس داده می‌شود.

عباسی با اشاره به قرار گرفتن در سال رونق تولید گفت: توسعه اشتغال و بهبود اقتصاد چهارمحال و بختیاری در دستور کار مسؤولان استان است.

او افزود: مردم می‌توانند با تماس با تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» به بیان مسائل و مشکلات و نکته نظرات خود بپردازند.

انتهای پیام/ف

گره گشایی از کار مردم فلسفه وجودی فعالیت دستگاه‌ها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار