در جلسه پدافند زیستی شهرستان تفرش بر تداوم گشت‌های مشترک نظارت بردستورالعمل‌های بهداشتی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دهمین جلسه پدافند زیستی شهرستان تفرش با حضور اعضاء و ادرات مربوطه به ریاست فراهانی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری در شهر تفرش برگزار شد.

تداوم گشت‌های مشترک نظارت بردستورالعمل‌های بهداشتی در تفرش

تداوم گشت‌های مشترک به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ونظارت جدی ادارات شبکه بهداشت وصنعت، معدن وتجارت شهرستان بر فعالیت اصناف و اجرای نکات بهداشتی از جمله مصوبه جلسه پدافند زیستی شهرستان تفرش بود که اعضاء بر آن تاکید کردند.

ادامه تعطیلی فعالیت رستوران ها، کافی شاپ ها، و برگزار نشدن هرگونه تجمع ومراسمات ختم وعروسی از دیگر مصوبات جلسه پدافند زیستی شهرستان تفرش بود.

بسته بودن بقاع متبرکه ولزوم رعایت واجرای دستورالعمل‌های بهداشتی درمدارس، دانشگاه ها، خوابگاه‌ها به منظورجلوگیری ازشیوع ویروس کووید ۱۹ هم از جمله مصوبات جلسه پدافند زیستی شهرستان تفرش بود.

کرونا ویروس از اواخر بهمن ماه وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده شد و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و بعد از استان قم،استان مرکزی دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را علام کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.