مادر شهدای اراکی شهیدان محمدی پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان دعوت حق را لبیک گفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، "صغری خاتون اسماعیلی ساروقی" مادر شهیدان قاسم و ابراهیم محمدی از شهدای گرانقدر استان مرکزی و شهرستان اراک در دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

  خانواده آن مرحومه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،پیکر این مادر شهیدان امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ ساعت ۱۶ از بهشت زهرای اراک به سمت شهر ساروق تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

مادر شهیدان محمدی اراکی آسمانی شد

همچنین با توجه به شرایط کرونایی و به منظور دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم هفتمین روز درگذشت آن مرحوم روز پنج شنبه ۲۲ خرداد ماه از ساعت ۱۷ در جوار مزار ان مرحومه در ساروق برگزار می‌شود.

شهید قاسم محمدی متولد دوم شهریور ۱۳۳۸ ودر تاریخ پنجم مرداد ۱۳۶۵ به شهادت رسید؛ و شهید ابراهیم محمدی متولد پنجم مرداد ۱۳۴۰ ودر تاریخ چهارم دی ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۴ منطقه جزیره بوارین به شهادت رسید.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم اسلام و ایران کرده است و ۱۲۹ شهید گمنام هم در ۴۷ نقطه استان مرکزی به خاک سپرده شده‌اند.

همچنین استان مرکزی یکی از استان‌هایی است که بیشترین شهدای رسانه‌ای را دارد.


انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.