امام جمعه شهرستان بدره:

پلیس نماینده تمام دستگاه‌های اجرایی در بین مردم است

امام جمعه شهرستان بدره گفت: پلیس نماینده تمام دستگاه‌های اجرایی در بین مردم است و این جایگاه امروزی پلیس را با صیانت و تکریم ارباب رجوع در بین مردم گسترش خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی موسوی امام جمعه شهرستان بدره ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید در جمع کارکنان انتظامی اظهار داشت:امروزه آنچه از پلیس در کشور‌های غربی مشاهده میکنیم نمود گستاخی و توهین و بی بصیرتی پلیس این کشورهاست که کرامت و شرافت انسانی را در جلو چشم جهانیان نمایان کرده است.

او ادامه داد:مسلئه بدحجابی و احتکار و تامین امنیت مردم بسیارحائز اهمیت است، چراکه در کشوری زندگی میکنیم که نظام و حکومت و سرزمین آن سرشار از معنویت و انسانیت و شرافت است که نمونه این مصداق پلیس اسلامی و مکتبی ماست و اینجانب از زحمات پلیس در بدره تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه این دیدار، سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره بیان کرد: در حقیقت پلیس نماینده تمام دستگاه‌های اجرایی در بین مردم است و این جایگاه امروزی پلیس را با صیانت و تکریم ارباب رجوع در بین مردم گسترش خواهیم داد.

سرهنگ بازیار اضافه کرد:ما شاهدیم که رشادت‌ها و جانفشانی‌های پلیس در تمام سطوح نمود داشته والبته ما نمی‌گذاریم با یک خطای انسانی حتی کوچک روحیه و حزب الهی بودن پلیس را خدشه دارکنیم.

گفتنی است فرمانده انتظامی شهرستان بدره به همراه جمعی از کارکنان ستاد انتظامی شهرستان با امام جمعه این شهرستان بدره دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.