حمله یک شهروند آمریکایی به تظاهرکنندگان آمریکایی در حالی که یک اره برقی روشن در دست داشت خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد اهل تگزاس آمریکا که با اره برقی اقدام به تهدید تظاهرکنندگان کرده بودروز جمعه توسط پلیس محلی آمریکا بازداشت شد. این مرد که هویتش هنوز اعلام نشده در حالی که یک اره برقی در دست داشت اقدام به تهدید تعدادی از تظاهرکنندگان در شهر«مک آلن» کرده بود.

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده بود این مرد را که اره برقی در دست داشت در حال تهدید چند تن از تظاهرکنندگان به مرگ جورج فلوید نشان می‌داد. در این ویدئو این مرد در حالی که اره برقی را روشن کرده بود از معترضان به نژادپرستی خواسته بود تا سریعا اعتراض خود را پایان داده و خیابان را ترک کنند. در ویدئوی منتشر شده این مرد با صدای بلند خطاب به معترضان می‌گفت: «به خانه بروید. اجازه ندهید آن آنتیفای لعنتی آشغال شما را فریب دهد.» پس از تهدید این مرد معترضان اقدام به ترک خیابان کردند. این در حالی بود که یکی از آن‌ها پس از تماس با شماره ۹۱۱ پلیس را در جریان این اتفاق قرار داد.


بیشتر بخوانید:

حمله معترضان به خبرنگار در پخش زنده تلویزیونی!


گفتنی است؛ اعتراضات مردمی در آمریکا که پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد همچنان ادامه دارد. غروب دوشنبه به وقت آمریکا بود که «جورج فلوید»، مرد سیاه پوست اهل شهر مینیاپولیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاه پوست موج تازه‌ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور‌های جهان را دامن زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
این بابا برای محافظت از غارت مغازه ها اره به دستش گرفته نه در مقابل تظاهر کننده ها!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
الله اکبر الله اکبر الله اکبر :
بسم الله الرحمن الرحیم :
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
مقاومت و پایداری و مبارزه شبانه روزی متحدانه و یکپارچه داشته باشید ای مومنین مستضعفین سر تا سر جهان خداوند را در جهاد با ظالمان و ستمگران بی عدالت بی حقوق بشر با ایمانتان و اراده های پولادیتان شجاعانه و ایثارگرانه یاری رسانید تا قدمهای شما را استوار و شما را پیروز گرداند با امدادها و مددهای الهی خودش پیروزیتان بسیار نزدیک است مومنین مستضعفین ستم کشیدگان از ظلم و ستم نژادپرستان دیکتاتور های عصر جدید آمریکا و سر تا سر جهان استقامت و پایمردی شجاعانه شبانه روزی داشته باشید پیروزیتان به مدد الهی بسیار نزدیک است .
ترامپ: اگر در انتخابات پیروز نشوم می‌روم سراغ کار‌های دیگر !!! .
دیگه زنده نیستی که وجود دروغگوی کلاهبردار باجگیر فاسد فاسق نکبت و ملعون و منحوس خبیثت تروریست جنایتکارت قماربازت بتونه کار دیگری بکند و حزب نژادپرستیتان هم منحل و نابود داره میشه و دارید با سرعت فرو می پاشید و برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت انداخته خواهید شد فراعنه برده داران ظالم و ستمگر دوران سلطنتتان بر روی کره زمین به آخر رسیده دیکتاتورهای سفاکهای بی رحم و مومنین مستضعفین وارثان و حاکمان کره زمین خواهند بود به زودی زود که این وعده خداوند جل جلاله است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
برادر عزیز جو گیر نشو!!!
این بابا برای حفاظت از فروشگاهها در برابر غارتگران اره به دست گرفته!!!
قبل از اینکه مسلسل وار انگشتان مبارکتان را بر روی صفحه ی کلید فشار دهید کمی دقت و تامل بفرمایید و السلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر برای خودتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
بغیراز آمریکا کاری ندارین؟
جنگل های ایران سوخت
اون بنده خدا خانوم کرمانشاهی رو شهرداری کشت ککتون نگزید
اگه آقا جورج فلوید عزاداریش تموم شد به ایران بپردازید